Opinia użytkownika: Łukasz_1930
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zadzwoniłem do UPC, ponieważ przesłano mi fakturę na 170,98 zł za miesiąc sierpień, natomiast z końcem lipca wypowiedziałem umowę tej firmie (konsultant wówczas potwierdził mi, że w lipcu zapłacę ostatnią fakturę). Po ok 10 minutach oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta, w końcu otrzymałem informację, że faktura została naliczona błędnie, ale mam jakieś 22 złote zaległości. Oczywiście nie mogłem się z tym zgodzić, płaciłem w terminie wszystkie poprzednie składki, w moim e-koncie również nic takiego nie miałem. Konsultant dosyć szybko zauważył, że ktoś popełnił błąd i zamiast rozwiązać ze mną umowę z ostatnim dniem lipca, rozwiązano z 5 sierpnia b.r. Poinformował mnie również, że skieruje sprawę do działu windykacji i anuluje wymagalność na kwotę 22 złotych. Pan rozwiązał sprawe dosyć szybko, ale błędy w rozliczeniach i długie oczekiwanie na zgłoszenie się konsultanta miały wpływ na ocenę obsługi na "taką sobie".