Opinia użytkownika: Edyta_599
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Pomieszczeniu schludne czyste, ulotki uporządkowane. Na drzwiach informacja o najbliższych placówkach oraz godzinie otwarcia placówki. Po wejściu do oddziału stałam dłuższą chwilę na środku pracownicy nie zainteresowali się moją osobą. Pomimo że nie było w ogóle innych klientów. Wręcz powiedziałabym że unikali kontaktu wzrokowego. W końcu podeszłam do najbliższego pracownika i nie zdążyłam powiedzieć w jakieś sprawie przyszłam od razu usłyszałam, że Pani jest teraz zajęta i kazała podejść do innej. Kolejny pracownik wyglądał na niezadowolonego, poprosiłam go o zaprezentowanie mi propozycji rachunku osobistego. Położył mi ulotki na biurku, poinformował mnie o cenie. Nie wnikał do czego byłby mi on potrzebny, na czym mi zależy. Nie przedstawił prawie żadnej korzyści posiadania rachunku, wspominał tylko o cechach produktu. Podziękowałam a pracownik nie zapytał czy byłabym zainteresowana propozycją, a także nie zapytał o żadną formę kontaktu ze mną. Nawet nie dał mi swojej wizytówki. wychodząc stwierdziłam że nie chciałabym mieć u nich rachunku osobistego.