Opinia użytkownika: Edyta_599
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu leżały nieuporządkowane ulotki, pojedyncze sztuki leżały na ziemi. Po wejściu do sklepu przywitał mnie ochroniarz. Poszukiwałam odżywki do włosów natychmiast zostałam skierowana na odpowiedni dział. Obsługa była profesiolana od razu gdy pracownik zauważył że dłuższą chwile znajduję się przy półce podszedł i zapytał czy może mi pomóc. Skorzystałam z pomocy, poszukiwałam odżywki do puszących i kręconych włosów, niestety pracownik nie potrafił mi wskazać która z zaproponowanych firm byłaby odpowiednia dla mnie. Gdy dopytywałam jakie są różnice pomiędzy konkretną odżywką firmy Marc Antony a Organix niestety nadal nie umiał określić czym się różnią i która byłaby bardziej odpowiednia dla mojego typu włosów. Pomimo nie uzyskanej pomocy, pracownik dopytywał czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Pracownicy znajdujący się na sklepie zajmowali się swoimi obowiązkami, brak prywatnych rozmów. Nic nie zastawiało przejść pomiędzy półkami. Sklep był bardzo przytulny, na każdą półką opis co poniżej się znajduje. Po podejściu do kasy, zapytano czy mam kartę członkowską, od razu zaproponowano mi jej założenie. A także zaproponowano dodatkowy produkt który aktualnie znajdował się w promocji. Kasjerka uśmiechnięta a także czysto i schludnie ubrana, w firmowej. Włosy spięte makijaż delikatne, paznokcie zadbane kolor delikatny pastelowy. Przy wyjściu ochroniarz pożegnał mnie. Ogólnie bardzo miłe wrażenie, po za brakiem wiedzy pracownika .