Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Soprano
Treść opinii: Z uwagi na fakt iż pracowałam w lokalach gastronomicznych, moje spojrzenie na obsługę w tej branży jest nieco szersze:MINUSY:- kucharze, kelnerki oraz kierowcy mają zwyczaj wychodzenia do ogródka na papierosa (nawet zimą)...- często zdarza się, że kelnerki plotkują z kierowcami lub kucharzami przy klientach, co nie powinno mieć miejsca (z uwagi na to, że klient może poczuć się obgadywany, lub ignorowany przez obsługę np. w momencie gdy jej potrzebuje)- brak miejsc parkingowychPLUSY:- genialne potrawy, jedzenie zawsze świeże i najwyższej jakości, bardzo dobrze przyprawione, smaczne i pachnące- ciekawy wystrój lokalu, jest w nim przyjemnie, przytulnie i ładnie- duży wybór dań w karcie menu- strefa dla dzieci- bardzo krótki czas oczekiwania na dowóz do domu (około 20minut, w tym samym mieście)