Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Pracownicy stacji są osobami nastawionymi na jak najlepszą obsługę klienta. Podjeżdżając pod dystrybutor paliwa z uśmiechem na twarzy podchodzi pracownik, który sam prosi o kluczyki do wlewu paliwa, pyta o rodzaj paliwa, ewentualnie proponuje paliwo lepszej jakości. W trakcie napełniania baku prowadzi miłą rozmowę. Gdy klient idzie do kasy uregulować należność pracownik często myje szyby w samochodzie. Podczas niedawnego tankowania pracownik zwrócił moją uwagę na zbyt niski poziom powietrza w jednym z kół. Ponieważ jest to jedna z nielicznych czynności, z którą sobie sama nie radzę, zapytałam, czy może mi pomóc uzupełnić powietrze. Pracownik nie widział w tym żadnego problemu i chętnie do mnie podszedł, gdy podjechałam pod kompresor, chociaż wiem, że nie należy to do jego obowiązków. Z przyjemnością podjeżdżam na tą stację. Całość procesu tankowania (bez ewentualnego oczekiwania w kolejce do dystrybutora) nie zajmuje więcej niż 5 minut. Na stacji zawsze jest czysto, asortyment jest poukładany, nie trzeba szukać wybranego towaru.