Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_4062

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Jakość obsługi w hipermarkecie Tesco w Tarnowskich Górach przy ulicy Zagórskiej 224 oceniam na "super!". Z obsługą, tj. pracownikami klient ma kontakt przy kasie lub kasach samoobsługowych i sporadycznie na terenie sklepu. Natomiast bardzo widoczne są obszary działań obsługi w postaci wyglądu miejsca sklepu. Wiedza i kompetencja personelu jest bardzo wysoka u kasjerów i pomocników przy kasach samoobsługowych. Kasjerzy zwykle szybko, bezproblemowo kasują produkty. Składają przy tym oferty w postaci karty na punkty. Przy produktach rzadko sprzedawanych, sezonowych szybko odnajdują kody w książeczkach. Są samodzielni, bez problemu obsługują klientów płacących kartą. Przy niektórych towarach w obecności klienta sprawdzają stan zakupowanego towaru. Pomocnicy w kasach samoobsługowych spontanicznie służą pomocą i spokojnie tłumaczą, jak działa taka kasa. Pracownicy na terenie sklepu wydający mięso i wędlinę, sery, ryby, pieczywo są mili, kontaktowi, w sposób nienachalny oferują produktu. Natomiast pracownicy układający towar nie wykazują chęci pomocy, odpowiadają szybko, bez zaangażowania, często błędnie lokalizując jakiś produkt. Natomiast ochroniarze stacjonujący za kasami od strony zewnętrznej sklepu są obojętni, nie czyniąc dyskomfortu z zakupów.Personel taki jak kasjerzy i pomocnicy kas samoobsługowych oraz oferujący inne produkty (ryby, mięso itp.) jest miły, pierwszy wita się z klientem. Natomiast pozostali pracownicy są milczący, sprawiają wrażenie niemiłych. Oferta sklepu jest bardzo bogata, asortyment szeroki, zakres cen również bardzo szeroki. Artykuły układane są tematycznie, istnieje duży ład, nie brakuje towaru. Asortyment jest dobrej jakości, świeży (w przypadku żywności). Sporą wadą jest istnieje braku oferty przechowywania zakupów w zamkniętych szafkach. Pracownicy przechowują czyjąś własność bez odpowiedzialności za nią.Organizacja obsługi są doskonałe pod względem czystości na terenie sklepu i ciągłego uzupełniania towaru. Natomiast czas obsługi zdaje się dłużyć z powodu dużych kolejek klientów, których kasy samoobsługowe za bardzo nie redukują. Na terenie sklepu bardzo często działa kilka kas. Niektórzy kasjerzy kasują szybko, niektórzy wolno.Wygląd sklepu jest odpowiedni. Jest czysto, istnieje porządek.