Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Massimo Dutti
Treść opinii: Wchodząc do sklepu i przeglądając aktualne kolekcje odzieży zostałam zmierzona wzrokiem z góry na dół przez dwie panie ekspedientki. W trakcie mojego pobytu w sklepie nikt z obsługi nie podszedł do mnie i nie zapytał mnie o potrzebną pomoc. Gdy zapytałam się pana ekspedienta czy jest dostępny konkretny rozmiar konkretnej bluzki odpowiedział że nie ma - po kilku minutach przeglądania prze mnie asortymentu sama znalazłam rozmiar o który prosiłam, a niewiele wcześniej odpowiedziano mi że tego konkretnego rozmiaru modelu nie ma. Przymierzając odzież w przymierzalni, nik nie podszedł do mnie i nie spytał czy rozmiar jest dobry, czy podać może inny. Płacąc przy kasie, zostałam poinformowana o możliwości zwrotu zakupionego towaru lub jego wymiany w ciągu najbliższych 30 dni roboczych. Kupując przeceniony towar zapakowano go do torebki oznaczonej logo z wyprzedaży. Zauważyłam, iż pani ekspedientka miała nieodpryśnięty lakier na paznokciach, druga zaś brudne od kurzu spodnie. Towar na wieszakach nie był poukładany rozmiarowo, lecz towar na półkach był elegancko poukładany, ekspedientki często go poprawiały. Wchodząc do sklepu nie zostałam przywitana, zaś wychodząc z zakupami dostałam pożegnana słowem "do widzenia'. Płacąc za towar sprzedający zaproponował mi inny dodatkowy towar. Przed dokonaniem płatności zostałam zapytana przez sprzedającego czy zapłacę gotówką czy kartą.