Opinia użytkownika: Filip_97
Dotycząca firmy: WITTCHEN
Treść opinii: Niestety, chociaż bardzo doceniam jakość produktów oferowanych przez tą markę, ten konkretny sklep zawiódł mnie na każdej płaszczyźnie. Zareklamowałem skórzany portfel, obsługa poinformowała mnie o tym, że ten konkretny model jest wadliwy i wszystkie wracaja na reklamacji. Niezadowolony werdyktem reklamacyjnym (naprawa), zadzwonilem do sklepu. Osoba z którą rozmawiałem, nie potrafiła mi pomóc, była niecierpliwa, pokrzykiwała, rozkładała ręce mówiąc, że nic nie może zrobić, zrzucała cała winę na serwis, oczekiwałem wymiany na inny model z racji tego czego dowiedzialem się przy pierwszej wizycie od personelu, po wyczerpujące rozmowie, poprosiłem o przekazanie telefonu kierownicznie, niestety okazało się, że własnie z nią rozmawiałęm.... uważam, że naprawianie wadliwego modelu a tym bardziej informowanie klienta o tym, że jest wadliwy jest niedopuszczalne, nie tylko w ekskluzywnych markach. Za zle rozpatrzoną reklamację odpowiada serwis, może polityka firmy, nie kierowniczka slepu to fakt, ale tym samym kierowniczka reprezentuję marke w kontakcie ze mna a tego w rozmowie nie odczułem. Po zajściu straciłem ochotę na zakupy w tym sklepie ale w tej firmie, wiec kto poniósł kleskę?