Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Po wejściu do sklepu zauważyłam dwóch doradców na dziale -dekoracje. Oboje schludnie ubrani .Identyfikatory widoczne , przekręcone- nie widać imion .Jeden z nich to :blondyn , niebieskie oczy , krępy.,okulary w kolorze mahoniowym, tatuaż na szyji, wiek ok 30 lat . Drugi:szatyn, zielone , szczupły, wiek ok 25 lat. Doradca- Jacek zajęty jest układaniem towaru na półkach .Doradca- szatyn chodzi po dziale jednak nie reaguje na klientów. Po 10 minutach oczekiwania podchodzę do niego z pytaniem o towar. Ma odpowiednia postawę, używa zwrotów grzecznościowych , utrzymuje kontakt wzrokowy, zadaje dodatkowe pytania, zwraca uwagę na produkty komplementarne , pomaga podjąć decyzję-przekonuje mnie do zakupienia akurat tej tapety kuchennej. Dział jest uporządkowany , podłoga czysta , nie widzę kurzu ani innych zaniedbań. Dział zaopatrzony dobrze, nie widzę pustych półek. Przy stanowisku z komputerem ustawia się kolejka . Żaden z doradców nie reaguje mimo ze kolejka jest w zasięgu wzroku. Na dziale obok doradcy z działu oświetleni zajęci są sobą i rozmawiają. Kasa: w kolejce do 3 osób. Kasa czysta , pani na kasie w wieku ok 28 lat, blondynka , włosy do ramion, filetowy cień na powiekach , brak identyfikatora. Gdy podchodzę do kasy uśmiecha się ma życzliwą postawę , mówi dzień dobry , resztę kładzie mi do ręki ,wydaje paragon,na odchodne mowi do widzenia i życzy miłego dnia.Reasumując jestem zadowolona z wizyty , jedyny mankament to brak reakcji na klientów na dziale dekoracji i przekręcone identyfiaktory , natomiast po nawiązaniu kontaktu obsługa na najwyższym poziomie. Obsługę na kasie oceniam na wysokim poziomie, jedyny mankament - brak identyfikatora.