Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Wizyta w salonie dotyczyła zakupu stroju kąpielowego z wyprzedaży. Obsługująca mnie dziewczyna (nie miała plakietki z imieniem, brunetka w okularach, proste włosy, raczej niska, bardzo szczupła, zadbana i uśmiechnięta) powitała mnie zaraz po przekroczeniu progu. Wydała się bardzo sympatyczna i spytała czy może w czymś pomóc. Powiedziałam, że interesuje mnie rozmiar M czerwonego stroju z wyprzedaży, którego niestety nie było na wieszakach, a który wcześniej mierzyłam i byłam zdecydowana zakupić. Dziewczyna chętnie sprawdziła mi od razu dostępność interesującej mnie rzeczy w magazynie, a gdy okazało się, że jej nie ma spytała czy ma sprawdzić inne sklepy w Poznaniu. Zgodziłam się, po czym sprzedawczyni odeszła na dłuższą chwilę z telefonem. Znudzona po jakimś czasie powróciłam do oglądania wieszaków, na co dziewczyna odpowiedziała, że nie jest w stanie dogadać się z dziewczynami z salonu w Malcie więc może mi ewentualnie zarezerwować strój w centrum M1. Zgodziłam się mimo, że niezrozumiałe dla mnie było to, że muszę jechać po zakupy dalej niż do Malty, mimo, że komputer wykazał, że strój jest tam dostępny. Sprzedawczyni niestety nie wytłumaczyła mi sytuacji. Odchodząc słyszałam jeszcze jak sprzedawczyni narzeka na koleżanki z Malty, i skarży się na nie kierowniczce. Uważam to zachowanie za mało profesjonalne.Sklep był czysty, ubrania na wieszakach starannie powieszone, brak kurzu, skrupulatne oznaczenia wyprzedażowe. Przyjemny zapach.