Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Punkt obsługi widoczny z daleka, ale niestety jest brak miejsc postojowych dla pojazdów klientów. Niestety nie zostałam zauważona ani przywitana przez pracowników. W środku nawet sympatycznie: czysto, oświetlenie dobrej jakości, czerwone siedziska dla oczekujących, jednak ściany wymagają konserwacji i odświeżenia. Trochę czułam się tam jak na Poczcie Polskiej. W środku stoi automat wydający kwitki z numerem klienta. Co było najgorsze to to, że aby zostać obsłużoną czekałam ponad 45 minut, a pani, która mnie obsługiwała sprawiała wrażenie znudzonej i siedzącej tam za karę. Sama musiałam się o wszystko dopytywać, a w momencie wyrażenia chęci zakupienia dodatkowego produktu nie uzyskałam żadnej propozycji kupna czy podpisania umowy. Pani z obsługi może i miała wiedzę i sprawnie i szybko posługiwała się sprzętem komputerowym, ale dobrego wrażenia nie zrobiła na mnie a szkoda bo mam wykupione w tej firmie 2 produkty. Trochę się zawiodłam. Może następnym razem będzie lepiej.