Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Żaneta_149

Dotycząca firmy: ING Bank Śląski

Treść opinii: Obejscie banku uporządkowane w środu pełen ład i porządek. Jesli chodzi o personel pozostawia wiele do życzenia. Chcąc skorzystać z kasy musiałam czekać ponad 20 minut. Panie rozmawiały między sobą ustalały co, która ma zrobić, a klient ( czyli ja) czekałam. Po mojje interwencji i zbieraniu sie większej ilości klientów w końcu "ruszyło" jedno okienko.Pani X niestety nie widziałam identyfikatora był zasłonięty włosami włosami zaczeła pytać Panią na przeciw w okienku co i jak ma zrobić, gdyż ( z tego co zrozumiałam ) coś sie zawiesiło w systemie. Udało sie poinstuowac i skutecznie zakończyć transakcję oraz otrzymac pieniązki w walucie obcej.Klienci za mną ju z sie nieciepliwili atmosfera stała się lekko nerwowa. Padły słowa , że w tej placówce to jest normalne , że jak sie przychodzi to trzeba " swoje" odczekać była godzina 16:15 więc jeszcze trochę czasu do zamknięcia było.Przy dwóch stanowiskach przy wejsciu pusto, żadnego personelu. Kiedyś już składałam na stronie ing skargę , żeby zwrócić uwagę na ten oddział, bo to jakieś nieporozumienie.Z okoliczynych wsi i miasteczek ludzie korzytsają z tego banku, bo do Gliwic mają za daleko( z reguły to są starsze osoby) . Moja babcia i kilka sąsiadek również mają podobne zdanie nt . obsługi tego oddziału