Opinia użytkownika: Małgorzata_2107
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Prowadząc działalność gospodarczą byłam zmuszona co raz do składania wizyt w tym pięknym urzędzie. Przez ponad pięć lat nazbierało się kilka moich uwag. Mimo, że widywałam przez ten czas te same osoby przy okienkach to ich poziom obsługi był zawsze zależny od ich humorów. Raz Pani z okienka udzieli wszelkich informacji i jeszcze zapisze na kartce innym razem nic nie wie i wysyła na kolejne piętra budynku. Panie mają telefony i komputery ale nie potrafią korzystać i czasami kilka Pań na raz myśli co zrobić lub jak zrobić. Mam wrażenie że one po prostu są nieszczęśliwe i dąsają się że muszą tam siedzieć a ja im bardzo przeszkadzam. Zdarzyło się kilka razy zastać Panią przy jedzeniu- i jakoś tak nie wiadomo było czy ona mówi cicho czy przeżuwa i mnie ignoruje. Pomimo że budynek jest ładny, wnętrze sali eleganckie i zadbane to obsługa jak z filmów Barei. Czas załatwienia spraw też jest bardzo długi i nie wiadomo co jest tego powodem. Ostatnio wprowadzono system biletowy dla kolejki. Rzeczywiście szybko porządkuje oczekujących o ile chcą czekać. Niestety czasami okazuje się że do jednego okienka jest trzydziestu chętnych a w innym pusto. Moim zdaniem Panie powinny wówczas przejmować ten wyż. Informacja powinna być ogólnie dostępna we wszystkich stanowiskach. Widać niedostosowanie pracowników do sytuacji. Ogólnie wybierając się do ZUS trzeba mieć dużo cierpliwości i czasu. Parking też jest dość problematyczny. Zawsze wypełniony po brzegi. A obok parkingu Mega wielki trawnik ze ścieżkami w każdą stronę świata. Moim zdaniem niepotrzebny i powinien być w połowie przerobiony na parking.