Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku weszłam celem zakupieniem konkretnej książki więc zależało mi by szybko ją odnaleźć. Mimo, że jest to nowość miałam początkowo problem ze znalezieniem, bo w sklepie jest bardzo duża ilość książek, często takich samych w kilku miejscach sklepu, przez co można mieć wątpliwości, czy to na pewno właściwy dział (powinny być bardziej wyraźne oznakowania działów). Mimo mojego "szwendania" się po sklepie żaden z pracowników do mnie nie podszedł by mi doradzić/pomóc w szukaniu. Po znalezieniu książki postanowiłam poszukać czegoś dla swojej siostrzenicy, lecz nadmiar literatury mniej poraził, fajnie byłoby pomyśleć nad wyszczegółowieniem książek dla poszczególnych grup wiekowych dla dzieci, byłoby to dużym ułatwieniem dla kupujących prezenty książkowe. Oczywiście asortyment bogaty, lecz ceny często wyższe niż w innych księgarniach (np. Matras) lub np. supermarketach. Pani przy kasie zaoferowała mi darmową reklamówkę lecz nie zaproponowała płatnej, co wiem, że jest standardem w Empiku. Zaproponowała jednak produkt promocyjny (film na DVD) oraz wypełnienie ankiety o sklepie. Przebieg transakcji bez zarzutu.