Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obsługa zazwyczaj wykonuje swoje obowiązki rzetelnie, niestety na skutek braku organizacji musiałam czekać ponad 20 minut na potwierdzenie ceny butów. Ponad to przynajmniej dwukrotnie zostałam oszukana na cenie produktów. Cena przy kasie była wyższa niż ta na półce.Wielka powierzchnia sklepu powoduje ze na odnalezienie właściwego produktu marnujemy czas i nie każdy z obsługi jest w stanie nam pomóc. Chcąc uniknąć kolejek przy zwykłych kasach postanowiłam udać się do kasy samoobsługowej , niestety z niewiadomych powodów niemożna podjechać tam z zakupami w wózku, a dodam że było ich niewiele. Takie "manewry" powodują zwiększenie kolejek. Irytujące jest również czekanie na obsługę na stanowisku z mrożonkami. Klient przecież sam może zważyć potrzebne produkty, a nie czekać łaskawie na obsługę. Tak zorganizowane jest stoisko warzywno owocowe i ruch klientów przepływa płynnie.Dodatkowo produkty są zazwyczaj świeże. Ogólnie sklep oceniam dostatecznie ratują go tylko ceny, szczególnie na stanowisku serowo wędliniarskim.