Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Clarks
Treść opinii: Salon obuwniczy Clarks CH Port Łódź posiada duży wybór obuwia casualowego, biznesowego, oficjalnego oraz letniego. Ekspozycja produktów jest na wysokim poziomie, miejsce do przymierzania to standardowa pufa oraz lustro umieszczone na ścianie. Ceny produktów wskazują na wyższy standard obsługi przez personel i jakości produktów.Niestety, jakość obsługi personelu pozostawia wiele do życzenia. Po wejściu do sklepu ekspedientka nie odpowiada na wypowiedziane standardowe "Dzień dobry", będąc bardzo zaangażowana w obsługę komputera umieszczonego przy kasie. Klient przechadzając się po salonie pozostawiony jest sam sobie, dopiero po jednoznacznej, wyraźnej prośbie o pomoc jedyny obecy na miejscu pracownik wychodzi zza stanowiska kasowego i podchodzi do klienta. Obsługa nie trwa długo. Po wskazaniu przez ekspedientkę modelu odpowiadającemu oczekiwaniom klienta pracownica zaraz powraca za kasę. Nie ma pytań o to, czy rozmiar buta jest odpowiedni, czy przynieść inny. Klient ma prawo odnieść wrażenie, że w sklepie panuje samoobsługa. Jednak ceny i wystrój sklepu nie umieszczają go w jednej kategorii z samoobsługowymi sklepami obuwniczymi typu CCC, Deichmann lub Centro.Jakość produktów równie marna - obuwie zakupione za 400 zł po 2 miesiącach uległo rozerwaniu w miescu szwu.