Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: C&A

Treść opinii: Lubię sieć sklepów C&A i jestem ich stałą klientką. Zakupy dla całej rodziny robię w Pasażu Grunwaldzkim ponieważ jest tam największy asortyment.. Z mężem odwiedziłam ostatnio ten sklep chyba trzy razy ( zakupy przed urlopem ) między drugim a dziesiątym lipca. Kupiliśmy co nas interesowało i z samych zakupionych rzeczy jesteśmy zadowoleni. Zaskoczyła nas tylko jedna zmiana: za każdym razem będąc w C&A na piętrze z odzieżą dla mnie, damską z przyczyn technicznych były nieczynne kasy i każdego klienta pracownicy, a było ich chyba czworo, prosili o pójście do kasy na piętro z odzieżą męską. Na tym piętrze, chyba większym.... jeden pracownik, kolejka do kasy i, to co usłyszałam mnie zdziwiło. Pracownik piętra męskiego prosi czy pyta się innej pani, może szefowej "czy kolego na dole wystawił kartkę o popsutej kasie i jeśli tak, to prosi o jej ściągnięcie ponieważ ma wiele swoich rzeczy do zrobienia i jest sama a na dole ... 5 osób" czy coś w tym stylu. Trochę było to dla mnie jak oszukiwanie klientów a także współczułam osobie, która pracowała na górnym pietrze. Może warto przeorganizować inaczej pracę sklepu, chyba że sa takie zasady w tej sieci. Taka sytuacja zdarzyła się kilkakrotnie w ostatnim czasie. Asortyment jak znalazł, pracowników do pomocy na dziale damskim wielu jednak nikt nie kwapi się do doradztwa a zza kasy , zamkniętej, wystające ciuchy, bałagan itd. Nie wiem czy pochłąnięte są osoby które tam pracują. Na dziale męskim, pracowników mniej jednak mili i uprzejmi.