Opinia użytkownika: Magdalena_2982
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Opinia dotyczy obsługi klienta przy kasie w jednej z sieci hipermarketów. Zakup był dokonany w godzinach rannych. Kasjerem była kobieta, a przed kupującym był jeden klient, który dokonywał sporych zakupów (5 wózków wypełnionych produktami). Transakcja była obserwowana przez ochroniarza. Kasjerka posiadała tabliczkę z danymi osobowymi. Obsługa podczas transakcji była życzliwa i cierpliwa mimo problemów z kartami płatniczymi klienta poprzedzającego TK. Podczas transakcji właściwej dokonywanej przez TK obsługa przywitała się, zapytała o kartę stałego klienta, podziękowała za zakup, zaproponowała produkt promocyjny, pożegnała się oraz nie komentowała problemów wcześniejszego klienta przy kasie. Niestety przy takiej ilości towaru klienta poprzedzającego TK wydłużyl się czas oczekiwania, a przy wyłożonym towarze na taśmie nie było już sposobności "przeniesienia się" do kasy obok. Dodatkowo przy kasie wyłożone były jedynie droższe torby, a o tańsze należało poprosić kasjera. Ps. Klient poprzedzający TK stworzył ilością zakupów oraz problemami z kartami długą kolejkę co zostało zauważone przez obsługę przy czym zostały przysłane dwie dodatkowe osoby do kas obok. Największym utrudnieniem był wydłużony czas obsługi poprzez wcześniejszego klienta.