Opinia użytkownika: Rafal123
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Po kilku ostatnich wizytach w tym markecie stwierdziłem, że wypada bardzo blado w porównaniu z innymi podobnymi sklepami w Częstochowie. Powodów jest kilka. Po pierwsze jest chyba za mało pracowników przy kasach oraz przy stoiskach obsługi klienta - często nie ma nikogo za ladą przy "kasie specjalnej", gdzie można zakupić alkohole, wysłać zakład Lotto, zapłacić rachunki. Sporo pracowników rozkładających towar widziałem na sali sprzedaży. Jest to kolejna "wada" sklepu - rozumiem, że przyszła dostawa i towar trzeba rozłożyć na półkach, ale już nie pierwszy raz byłem zmuszony przez to w pośpiechu wybierać byle jakie produkty, aby nie przeszkadzać pracownikom, którzy chcieli rozkładać/przekładać towar na półkach. Kolejną rzeczą, która mi się nie podoba, jest częsty brak cen produktów na półkach jak na stosunkowo niewielką powierzchnię marketu (np. jest 5 wariantów produktu, 4 mają ceny, a piąty nie) - nie zawsze mam ochotę chodzić z upatrzonym produktem do czytnika cen, więc do koszyka wkładam oznakowane cenowo produkty, a te które nie mają cen, zdarza mi się pomijać. Uważać należy także na daty ważności kosmetyków czy nabiału - czasami zdarza się, że produkty są blisko granicy terminu do spożycia, a nawet przeterminowane. Na szczęście ostatnio jest już pod tym względem lepiej. Cenowo sklep nie wypada najlepiej - zauważyłam, że odwiedzając inne markety i robiąc ilościowo porównywalne zakupy, w Intermarche płacę nieco więcej niż zazwyczaj. Maja ocena sklepu jest dość przeciętna, pracownicy mogą wiele rzeczy mogą robić lepiej.