Opinia użytkownika: tk_4
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Dnia 12 lipca około godziny 17 robiłam zakupy w sklepie Polo Market. Obsługa fatalna i nieuprzejma, chcąc się dowiedzieć informacji o konkretny produkt, nie udzielono mi jej, Pani powiedziała mi, że nie jest informatorem. Byłam świadkiem sytuacji jak klientka zapytała kasjerkę, czy może wejść z produktem kupionym w innym sklepie, na który nie miała paragonu, trzy razy pytała, kasjerka nie odpowiadała na jej pytanie po czym, po chwili uzyskała odpowiedź niemiłym tonem : "Tak, nie jestem paparazzi". Chcąc wejść do sklepu np. po jedną rzecz trzeba brać duży wózek jeżdżący, a jest to bardzo niewygodne. Często można zauważyć na półkach zgniłe warzywa i owoce. Poprzednim razem był duży nieład w zamrażarkach, gdy chciała kupić pizzę, która była na promocji. Zdarzyła mi się również sytuacja, że zostałam oszukana, policzono mi cały koszyk kiwi, zamiast dwóch pojedynczych sztuk. Podsumowując rzadko robię zakupy w tym sklepie ze względu niemiłą obsługę i nieporządek w sklepie.