Opinia użytkownika: Anna_4766
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: 15.07.2013r. ok godziny 17:20 podjechałam na stację BP przy ul. Braci Mieroszewskich w Sosnowcu. Bezpośrednio po wjechaniu na stację, zajęłam miejsce przy dystrybutorze nr 5. Jak się okazało była tam awaria-chwilowo nieczynny był wlew paliwa PB98, ja jednak tankuję paliwo PB95. Na liczniku wyświetliła się cena (5,69 zł/litr). Po kilku minutach udałam się do kasy, celem zapłacenia za zatankowane 33 litry paliwa. W środku czynne były dwie kasy, przy czym przy każdej ktoś był obsługiwany. Przede mną oczekiwał jeszcze jeden klient, który nie zajął miejsca w konkretnej kolejce, lecz czekał do kolejki, która wcześniej się zwolni. Ustawiłam się za nim. W pewnym momencie weszła do środka pani, która bezpośrednio udała się do kasy po lewej stronie (obok Bistro), nie zważając na nas oczekujących również w kolejce. Pani kasjerka zwróciła się do niej z prośbą o ustawienie się za nami, gdyż tam ustawiła się kolejka oczekujących do kasy. Bardzo profesjonalne zachowanie pani kasjerki i miła obsługa. Ja za swoje paliwo i dwie półtoralitrowe coca-cole zapłaciłam kartą, doładowując przy tym również punkty na karcie Pay-Back. Transakcja przebiegła szybko, sprawnie i bez zakłóceń. Sklep był czysty, podobnie jak sama stacja przy dystrybutorach.