Opinia użytkownika: Sylwia_1101
Dotycząca firmy: Vinci
Treść opinii: Po wejściu do Pizzeri klient sam musi znaleźć sobie stolik, zabrać menu, a następnie po dokonaniu wyboru na to, co chce zamówić podchodzi do kasy, gdzie składa zamówienie. Osoba przyjmująca zamówienie ubrana jest w strój firmowy, z logiem pizzerii Vinci na piersi. Przyjmując zamówienie pyta jedynie o wielkość pizzy. Nie padają żadne pytania z jej strony odnośnie dodatków, sosów czy produktów objętych promocją. Na pytanie o sosy przez klienta (mnie) zostaje podana informacja, że można sobie wybrać któryś z lodówki. W lodówce znajdują się niepodpisane półmiski i salaterki z sosami oraz sałatkami. Samemu trudno jest rozpoznać rodzaj produktów i dokonać wyboru. Po dokonaniu zamówienia i opłaceniu Pani przy kasie dziękuje, ale nie informuje o tym ile należy czekać na jego realizację. Po około 10 minutach inna pracownica pizzeri przynosi zamówienie (średnia pizza i cola) oraz sztućce życząc smacznego. Pizza ma dobrze wypieczone ciasto i bogata jest w składniki, które wydają się być świeże. Sztućce są czyste, podobnie jak stół, krzesła oraz podłogi. W lokalu panuje spokojna atmosfera, słychać też cicho przygrywające radio. Po skończeniu posiłku wstałam od stolika pozostawiając na nim naczynia i sztućce. Wychodząc pożegnałam się, jednakże na swoje "do widzenia" nie uzyskałam odpowiedzi, gdyż nie zwracano już w tym momencie na mnie uwagi. Ruch w pizzeri nie był tego dnia duży. W sumie poza mną w lokalu zajęte były jeszcze trzy stoliki.