Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Novotel
Treść opinii: Nisko oceniam obsługę w recepcji hotelu oraz w hotelowym barze. Korzystałem z usług hotelu w dniu 13 lipca 2013 roku o godzinie 23. Pani recepcjonistka podeszła do stanowiska po dłuższej chwili, była mało przyjazna jej strój sprawiał wrażenie wymiętego. Pani poprawnie mnie obsłużyła wyposażając w kartę do pokoju. Jednocześnie nieproszona wzięła udział w rozmowie, którą odbywałem z moją koleżanką z wyższością wyjaśniła, że nie posiadam karty rabatowej accor hotels tylko kartę lojalnościową. Jako klient nie czułem satysfakcji z obsługi. Po zameldowaniu udałem się do hotelowego baru. Pani barmanką prowadziła rozmowę z innymi klientkami zupełnie mnie nie zauważając. Po odejściu Pań zamówiłem ciepły posiłek, kiedy wyciągnąłem pieniądze Pani barmanka powiedziała "spokojnie" i nadal przygotowywała posiłek. Zapłaciłem po 10 minutach, gdy przygotowano posiłek. Ponownie potraktowano mnie protekcjonalnie.