Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Market
Treść opinii: W dniu dzisiejszym dokonywałem zakupów w hipermarkecie Carrefour ok. godz. 19.00. Ponieważ miałem ze sobą zakupy z innego sklepu (które były również do nabycia w Carrefour) zapytałem obsługę klienta, czy mogę go przechować, jednak takiej usługi Carrefour nie posiadał. Wchodząc do sklepu zgłosiłem zatem ochronie, że wchodzę z zakupami, które można również nabyć w Carrefour, prosząc o jakieś oznakowanie mojej torby, jednak również to okazało się niemożliwe. W efekcie pozwolono mi wejść do sklepu razem z zakupami, narażając mnie na posądzenie przy kasie o próbę kradzieży - nie miałem bowiem gwarancji, że pracownik ochrony, który pozwolił mi wejść będzie nadal na swojej zmianie. Na szczęście dla mnie (a pechowo dla sklepu) kasjerka nawet nie zwróciła uwagi na rzeczy, które miałem w koszyku na kółkach, a których nie wyłożyłem na podajnik przy kasie. Poza tym, w sklepie było dość czysto, a obsługa była uprzejma. Jedynym mankamentem było to, że przy stoisku z książkami pracownica udzielająca informacji nie odezwała się do mnie pierwsza, a po udzieleniu informacji o książce, którą chciałem kupić (była niedostępna, zaproponowała jej zamówienie) nie zapytała w czym jeszcze może pomóc - była uprzejma, ale bez szczególnej atencji, wydawała się być trochę zamyślona lub zmęczona. Drobiazgu w postaci towarów nie na swoich miejscach nie liczę, ponieważ klienci często odkładają rzeczy gdziekolwiek, gdy zrezygnują z zakupu i trudno na bieżąco na to reagować.