Opinia użytkownika: Aneta_825
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W Tesco robię zakupy bardzo często. Wynika to z bliskości i atrakcyjnych godzin pracy. Mam natomiast zastrzeżenia do jakości obsługi. Asortyment jest bardzo bogaty. Sam sklep jest bardzo rozległy. Natomiast pracownicy rozłożeni są nierównomiernie. Znajdują się oni przy kasach, w informacji oraz (po drugiej stronie) przy rybach, nabiale i mięsie. Szanse na spotkanie kogoś z obsługi pomiędzy tymi miejscami są niewielkie. Dotyczy to również działu gospodarstwa domowego. Ostatnio właśnie tam chciałam dokonać zakupu.Nie znalazłam produktu, więc pomaszerowałam do informacji (nigdzie nie było innego sprzedawcy). Tam zostałam poinstruowana ustnie, gdzie produkt się znajduje. Wróciłam i nadal nie mogłam znaleźć. W akcie desperacji poszłam w drugą stronę. Znalazłam sprzedawczynię przy lodówkach. Nie była zadowolona, ale poszła ze mną do działu gospodarstwa domowego.Całość "poszukiwań" zajęła mi ok 25minut. Do tego cały czas miałam ciężką torbę. Nie ma możliwości zostawienia swoich rzeczy w przechowalni.Pewnym dyskomfortem jest świadomość, że Tesco jest czasem dużo droższy od innych sklepów np. serek Aksamitny jest o ponad 2 zł droższy niż w Kauflandzie.