Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Restauracja KFC usytuowana w centrum handlowym Focus Mall. Stoliki zapewnia centrum handlowe, tak więc i oni dbają o czystość, która była w jak najlepszym porządku. W restauracji prawie zawsze panuje duży ruch. Otwarte były 3 stanowiska kasowe i klienci byli dość spranie obsługiwani. Niestety moje zamówienie nie zostało poprawnie wykonane, tj. zmówiłem Qurrito z innym sosem niż standardowo - nie było z tym problemu. Dodatkowo jeszcze zamówiłem B-smart'a. Po otrzymani zamówienie, kiedy usłyszałem, że jest już gotowe poszedłem do stolika i zorientowałem się, iż nie otrzymałem B-smart'a. Sprawdziłem pozycje na paragonie - fakt zestaw nie został przyjęty na kasie. Podszedłem do sprzedawczyni, powiedziałem w czym problem i rzeczywiście przyznała mi rację, iż zapomniała "nabić" na kasę. Po tym sprostowaniu zamówienie było kompletne. Dodatkowym problemem po powrocie do stolika był brak tacki w opakowaniu Qurrito - standardowo jedzenie znajduje się na tacce, tak by można było je wysunąć z opakowania, tutaj musiałem dosłownie wyrzucić jedzenie z worka na plastikową tacę. Poza tym jedzenie nie było, aż tak ciepłe jak w innych restauracjach, a sam Longer z zestawu B-smart'a był dość mocno "spłaszczony". Duży plus za frytki - odpowiednia temperatura i smak.