Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Miałam sporo czasu więc z rana wstąpiłam do sklepu Tchibo. Słyszałam niejednokrotnie o sporym wyborze różnych akcesoriów do kuchni, jednak nie miałam ochoty tym razem przeglądać zawartości sklepu. Chciałam po prostu kupić kawę, więc udałam się prosto do kasy. Zwróciłam jednak uwagę na to, co mijałam po drodze. Wejście i podłoga na sali były bez zarzutu. Lada kasowa również była czysta. Po lewej stronie na półkach pracownica ścierała półki. Przede mną stała jedna klientka. Kupowała dość sporo akcesoriów. Czekałam w kolejce około 2 minut. Gdy przyszła moja kolej pracownica przywitała mnie bardzo uprzejmie. Poprosiłam o kawę. Pani zaproponowała mi do niej ciastko, skusiłam się. Pracownica zapytała, czy zbieram pieczątki. Pamiętałam, że mam jakąś starą kartę Tchibo w portfelu. Pokazałam ją pracownicy, ta wytłumaczyła mi, że jest to co prawda starszy model karty na pieczątki, ale jest on jak najbardziej aktualny. Wbiła tam pieczątkę i oddała mi kartę. Gdy zapłaciłam powiedziała jak obsłużyć ekspres. Kawa była bardzo smaczna a obsługa bardzo miła. Będę tam z pewnością częstszym gościem.