Opinia użytkownika: Dagmara_193
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Udałam się do marketu Carrefour, by zakupić lody, które były w bardzo atrakcyjnych cenach. Odwiecznym problemem tego marketu jest to, że wszelkie produkty w bardzo atrakcyjnych cenach znikają z bardzo szybkim tempie, a będąc w sklepie około 10 rano półki są już puste. Udało mi się jednak zdobyć paczkę lodów. Natychmiast udałam się do kasy, by lody całkowicie się nie roztopiły. Przy kasach były ogromne kolejki, a klientów obsługiwały młode osoby zatrudnione najwyraźniej przez agencje pracy tymczasowej. Młody chłopak, który mnie obsługiwał dość sprawnie radził sobie z obsługą. Niestety, w trakcie kasowania artykułów musiałam poprosić o anulację. Chłopak starał się jak mógł, jednak nie poradził sobie z anulacją, więc zawołał przełożoną. Niestety, czas oczekiwania na inną pracownicę był bardzo długi, a moje lody topniały. Dodatkowo klienci stojący za mną zaczęli się niecierpliwić i kierowali niemile uwagi w moim kierunku. Ostatecznie przyszła inna pracownica i dokonała anulacji.