Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Już od kilku dni otrzymuję sms-y o niezapłaconej fakturze za telefony komórkowe, początkowo to ignorowałam myśląc, że to może błąd systemu ale w końcu ”diabli mnie wzięli” i znalazłam chwilę czasu aby to wyjaśnić i zadzwoniłam. Najpierw usłyszałam informację, że moje połączenie z biurem obsługi jest płatne (I skandal-już nie mało płacę za abonamenty), potem komunikaty, muzyczka i oczekiwanie na połączenie z konsultantem ( II skandal, połączenie jest płatne, licznik bije), wreszcie dowiedziałam się od miłej pani, że kwota do zapłaty jest o wiele niższa niż z sms-ów i wynika ze zmiany terminu płatności, jest korektą, której w sms-ach nie uwzględnił system (III skandal) i podobno oddano by mi to w następnej fakturze. Jak brać pieniądze to każdy od razu, dużo i chętnie. Jedyne co zasługuje na uznanie to cierpliwość i opanowanie z jakim rozmówczyni starała się wytłumaczyć firmę. Jakoś tak dziwnie funkcjonuje system, mam poczucie – łupić klienta, może się nie doliczy. Dość dawno prawie dwa miesiące ”walczyłam” aby uwzględniono nadpłatę, w systemie podobno była widoczna tylko moje rachunki jakoś jej nie pokazywały. To dopiero majstersztyk.