Opinia użytkownika: Dim
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Wybrałam się z mężem do placówki Credit Agricole na ulicy Ruskiej. Interesował nas kredyt hipoteczny. Spotkaliśmy się z fatalną obsługą. Weszliśmy do banku, nikt się nami nie zainteresował, mąż musiał sam podejść i zapytać z kim można rozmawiać w sprawie kredytu - okazało się, że Pani zajmująca się kredytami zaraz będzie. Rzeczywiście przyszła - była średnio zadowolona naszą obecnością, powiedziała, że ma spotkanie, ale może nas obsłużyć. Dosłownie zawołała nas do pokoju, nie przywitała się, nie powiedziała jak się nazywa, zaczęła rzucać pytaniami, pojęciami, których nie znaliśmy, a gdy zapytaliśmy ją co oznaczają, to tylko powtarzała je, nie tłumacząc nam, mówiąc, że coś jest takie lub takie... W jej gabinecie panował bałagan, tłumaczyła się, że od jakiegoś czasu jest na zastępstwie za koleżankę, ale nie zmienia to faktu, że klient zwraca uwagę na takie "drobnostki". Ofertę kredytów przedstawiła bardzo niechlujnie i byle jak. Nie za wiele chciała tłumaczyć, chociaż nie byliśmy klientami, którzy tylko rozpoznają temat, ale wspominaliśmy, że już znaleźliśmy mieszkanie i chcemy je kupić. Wyszliśmy zniesmaczeni, chcąc ewentualnie wybrać się do innej placówki, żeby być lepiej obsłużonymi, ale w efekcie całkowicie zrezygnowaliśmy z oferty tego banku. Nie oceniam banku jako całość, ale tę placówkę i te PANIĄ!