Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Bardzo zakręcona, rozkojarzona, zmęczona lub zwyczajnie mało doświadczona/kompetentna była pracownica Orlenu Paulina, która w dniu 16 czerwca najpierw zdziwiła się gdy podałam jej kartę Vitay, mówiąc że nie ma punktów za wodę, choć inne artykuły też brałam. W tym miesiącu są – odrzekłam stanowczo; sprawdziła, przeprosiła i wzięła kartę. Potem po opłaceniu zakupów, gdy już paragon otrzymałam, poprosiłam o należną kartę, usłyszałam pytanie – na doładowanie? Nie – orzekłam i wskazałam anonse ”7 asów w talii”, chwila zawahania, rzut oka na kasę i reakcja z uśmiechem – a tak, przepraszam. To podstawowe czynności, które nie podlegają dyskusji więc nie rozumiem skąd takie zachowanie. Ogólnie dziewczyna była miła i grzeczna, stanowisko pracy i wygląd sklepu też bez zarzutów były, artykuły widoczne, kawa dostępna, przestrzeń i ogólnie przyjemny widok.