Opinia użytkownika: Bart90
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Braki na półce na bieżąco uzupełniane przez młodych pracowników firmy zewnętrznej. Od pracowników odpowiadających z przysłowiowego "musu" dowiadujemy o niedostępności w chwili obecnej danego produktu (sok o pewnym smaku).Złą opinię o hipermarkecie wyrobił jeden z pracowników zatrudnionych przez supermarket (biała koszula i identyfikator Carrefour).Miejsce: Kasy samoobsługowe. Godzina: 15:00W kolejce przede mną stałą para turystów. W pewnym momencie do kasy, która znajdowała się obok kolejki podszedł jeden z pracowników hipermarketu (jak się okazało na chwilę zastępował tam oddelegowaną kasjerkę). Korzystając z tej okazji anglojęzyczny klient zwrócił się do owego pracownika z pytaniem:(K)lient: Do you accept VISA Card? (P)racownik: yyyy???(K): Do you accept VISA Card?(P): Naucz się człowieku po polsku mówić. Sytuacja ta wywołała oburzenie wśród pozostałych osób z kolejki, którzy po chwili odpowiedzieli turyście na jego pytanie. Pracownik po chwili zniknął w głąb sklepu gdyż wróciła kasjerka.