Opinia użytkownika: g255
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Nie tak dawno tankowałam pojazd na wyżej wymienionej stacji paliw. Zastałam personel służący fachową i niemalże natychmiastową pomocą. Klient zawsze może liczyć na pomoc w dobraniu właściwego oleju czy też płynu jaki powinien być zastosowany w jego samochodzie; pracownicy chętnie pomogą również przy zatankowaniu pojazdu czy też przy obsłudze kompresora.Obsługą kas stacji zainteresowane były dwie osoby – jeden mężczyzna i jedna kobieta - zajęci byli nie tylko sprzedażą paliw a głównie artykułów spożywczych w tym „hot-dog”. Abym mogła zapłacić za zakupione paliwo musiałam odstać w kolejce za kupującymi artykuły spożywcze (głównie alkohol), a cała operacja mojego zakupu trwała ok. 20 minut. Proszę jednak nie traktować moich słów, jako negatywnej oceny pracy zespołu Kasjerów. Po wielokrotnych wizytach na tejże stacji, mogę z całą pewnością stwierdzić, iż obsługa jest rzetelna, solidna i profesjonalna w tym co robi. A fakt, iż musiałam poczekać kilkanaście minut to wydaje mi się, że jest to wina systemu zatrudnienia na tej stacji. Nie jest winą, że pracownik (Kasjer) za moment ubiera kurtkę i odchodzi od kasy, wyłącznie po to żeby zatankować LPG, w tym samym czasie piecze wspomnianego hot-doga, wystawia fakturę przez co chcąc nie chcąc kolejka rośnie. Dwie osoby nie są w stanie podołać zadaniu nawet wtedy, kiedy nie ma wielkiego ruchu, nie mówiąc już o godzinach szczytu.Lecz ja uzbrajam się w cierpliwość, która owocuje w nienagannej obsłudze mojej osoby, gdy przyjdzie na mnie kolej.