Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: WÓLCZANKA
Treść opinii: Polecam! Obsługa w wykonaniu dwóch pań ekspedientek na 5 z plusem! Tutaj standardem jest proponowanie klientowi przymierzenia koszul przed zakupem, co moim zdaniem jest bardzo uczciwe i pro klienckie - nie chcą po prostu pozbyć się towaru, lecz zależy im na końcowym zadowoleniu i to z pewnością procentuje zarówno dla sklepu jak i dla marki Wólczanka. Przy dzisiejszym zróżnicowaniu krojów koszul to bardzo ważne, ponieważ o ile zna się z reguły rozmiar kołnierzyka, to kiepsko byłoby dopiero w domu przekonać się, że kupiona koszula jest zbyt szeroka, albo za mocno taliowana.W Wólczance ekspedientki same wychodzą z inicjatywą rozpakowania i przymierzenia koszul, w przeciwieństwie do położonego tuż obok Peek&Cloppenburg, gdzie jeszcze do tego nie dorośli.Polecam i gratuluję takiej obsługi! Obsłudze należy się premia :-)