Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: Po wejściu do sklepu obsługa nie wykazała zainteresowania mną jako klientem. Po około 10 minutach oczekiwania, sam nawiązałem rozmowę ze sprzedawcą. Sprzedawca zapytał czego szukam, następnie spytał o detale - rozmiar, kolor, materiał itp. Niestety po wskazaniu miejsca, w którym znajdę określony towar odszedł, przez co nie zachęcił mnie do zakupu, podając korzyści z niego płynące, takie jak łatwość konserwacji materiału, czy najnowsze trendy. W przymierzalni jednak sprzedawcy zachowywali się profesjonalnie - pytali czy rozmiar jest odpowiedni, czy wszystko jest tak jak być powinno. W przypadku odpowiedzi negatywnej chętnie pomagali przynosząc inne rozmiary/modele. Przy kasie jednak kolejka była długa - powyżej 10 osób, mimo to kolejne stanowisko kasowe, nie zostało otworzone. Przy dokonywaniu zakupu sprzedawca nie zaproponował żadnego produktu komplementarnego jak np. pasek do kurtki. Atmosfera przy kasie była jednak bardzo miła, ponieważ na twarzy sprzedawcy nieustannie pojawiał się serdeczny i szczery uśmiech, ponadto padały zwroty grzecznościowe np.: Dzień dobry, czy tylko tą rzecz życzy Pan sobie?, Bardzo proszę kwotę..., Dziękujemy i zapraszamy ponownie. Ogólna ocena obsługi była bardzo dobra z wyjątkiem braku zainteresowania po wejściu do sklepu. Negatywne aspekty: muzyka była zbyt głośna, osoba w przymierzalni nie prosiła o przyłożenie plecaka do "detektora kradzieży", w przymierzalni nie było manekina z tzw. "stylizacją tygodnia", przestrzeń w sklepie była mocno ograniczona poprzez zbyt duże natężenie stoisk.