Opinia użytkownika: Katarzyna_4030
Dotycząca firmy: Top Secret
Treść opinii: W krakowskim salonie Top Secret zlokalizowanym w Galerii Krakowskiej chciałam kupić wiosenny płaszcz w kolorze granatowym. W sklepie w trakcie mojej wizyty ( około godziny 21.00) obecnych było dwoje pracowników - kobieta i mężczyzna. Byłam jedynym klientem w tamtej chwili. Ekspedientka po około 2 minutach zaproponowała mi pomoc, zadała pytanie zamknięte : " W czym mogę pomóc?" Po opisie poszukiwanej przeze mnie rzeczy, kobieta bardzo szybko zaproponowała mi płaszcz, który spełniał moje oczekiwania. Nie zaproponowała mi żadnej apaszki do niego , lecz sama musiałam o niego poprosić. Ekspedientka miała przyjemny ton głosu i poprzez profesjonalny, schludny wygląd wzbudzała zaufanie, a jej opinie i porady odbierałam jako szczere. Pokazała mi, że rękawy płaszcza można podwinąć i podpiąć, dlatego jest idealny na cieplejsze dni. Ponadto zwróciła moją uwagę na promocyjną cenę płaszcza, ponieważ właśnie w tym dniu w sklepie była promocja na kurtki i płaszcze. Wiele do życzenia pozostawia przymierzalnia w tym sklepie, ponieważ nie ma oświetlenia, a drewniane drzwiczki bardzo ciężko się otwierają. Klient jest zmuszony przeglądać się w lustrze umieszczonym w głównej części sklepu, co jest krępujące. Poprosiłam o odłożenie płaszcza na pół godziny i nie było z tym żadnego problemu.