Opinia użytkownika: Patrycja_649
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Zauważyłam znaczna poprawę jakości obsługi. Na wejściu zostałam przywitana przez pracownika i zapytana w czym można mi pomóc. Zostałam skierowana do doradcy. Doradca uprzejmie się ze mną przywitał, podał rękę, zaprosił do zajęcia miejsca. Poinformował, że zada mi kilka pytań, by dopasować ofertę do moich potrzeb i oczekiwań. w trakcie rozmowy zaproponował wodę. Doradca zaproponował i 2 rozwiązania do wyboru i przedstawił mi korzyści każdego z nich. Ofertę przedstawił tez na ekranie. Podczas rozmowy był bardzo uprzejmy. Wykazywał zainteresowanie tym co mowie. Na koniec przekazał dokumenty, podziękował za wizytę, wziął ode mnie telefon kontaktowy i odprowadził do drzwi. Byłam mile zaskoczona obsługą. W oddziale banku panował porządek. Klienci byli na bieżąco kierowani do odpowiednich kolejek. Posiadają również stoliczek dla małych dzieci.