Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: To już kolejna moja wizyta w tym oddziale, dlatego pozwolę sobie na opinię. Lokal czysty zadbany, duży, miejsc dla Klientów sporo, ale sporo też Klientów. Dwie sale obsługi, 8 stanowisk pracy, czynnych 6. Żeby wpłacić tylko pieniądze na konto odebrałem numerek z automatu i czekałem 45min! Przede mną było 7 osób. Klienci podobnie jak ja niezadowoleni z czasu obsługi zgłaszający i wyrażający głośno swoje opinie. Na moją sugestię że jedno okienko mogłoby być przeznaczone tylko i wyłącznie do obsługi gotówkowej usłyszałem że niestety nie od niej to zależy. Sama obsługa dość szybka i profesjonalna, natomiast system 'kolejkowy' nie trafiony i psuje ogólną ocenę.