Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Byłam w tym oddziale banku kilka razy i zawsze po 16 czyli przed zamknięciem. W tym konkretnym dniu przyszłam o 16.50! Zawsze obsługa klienta i zachowanie pracowników wygląda tak samo czyli bardzo dobrze. Nie ma kolejek w banku, nigdy nie czekałam na obsługę, jest z dwóch, trzech klientów ale przy trzech czy czterech pracownikach obsługujących nie stanowi to problemu. Latem włączona klimatyzacja, nie czuć upału, jest porządek, posprzątane, poukładane ulotki. Doradcy bardzo uprzejmi, kulturalni, ubrani zgodnie z dress codem banku, panowie w garniturach. Zapewniają dyskrecję przy rozmowie o danych osobowych, operacjach na koncie i dyspozycjach gotówkowych. Czułam się tam komfortowo i lubię chodzić do tego banku. Może dlatego "trzymam" u nich pieniądze. Doradca, który mnie obsługiwał ostatnio, został dłużej w pracy, żebym zdążyła zapoznać się i podpisać wszystkie dokumenty. W innym banku się to nie zdarzyło! Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Natomiast oferta banku budzi pewne zastrzeżenia, nie jest idealna. Są większe opłaty za konto osobiste, więcej trzeba wydać, żeby mieć darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów. Natomiast maja bardzo dobrą ofertę na lokaty i fundusze inwestycyjne. Polecam!