Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Najpierw moją uwagę przykuła kolejna co najmniej 10 osób do kasy, mimo,że inne pracownice sklepu kręciły się po nim, żadna nie podeszła. Potem było tylko gorzej, udałam się do przymierzalni, większość kabin była zawalona ubraniami klientów, którzy ich nie odwiesili. Wiem,że powinni to zrobić jednak zdecydowanie należy to do kompetencji obsługi. Mając w pamięci wielką kolejkę postanowiłam udać się do kasy na dziale męskim. Pracownica sklepu składała ubrania, przy kasie nie było nikogo. Obserwowałam ją i gdy zauważyła mnie spodziewałam się, że podejdzie, jednak ona udała się jeszcze do przymierzalni i dopiero przyszła. Rozumiem,że mogła mieć inne obowiązki ale słowo " Przepraszam" zdecydowanie by się przydało.