Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Poszukując ciekawego laptopa udałem się do Saturna. Ilość sprzętów tego typu obecnych w sklepie jest całkiem zadowalająca co jednocześnie stawia wyzwanie pracownikom sklepu jakim jest trafienie w potrzeby klienta. Czas oczekiwania na doradcę zazwyczaj nie jest długi, chociaż czasami można zauważyć, że pracownicy działu spędzają czas w grupce na przeglądaniu portali internetowych niż na pomocy klientom.Co do samej obsługi jestem średnio zadowolony. Powód? 1. Informacje udzielone przez pracownika, równie dobrze mógłbym przeczytać na kartce z ceną gdzie znajduje się opis produktu. 2. Dłuuuugie milczenie pracownika. Dokładnie takie jakie przejawia student przychodząc nieprzygotowanym na egzamin ustny. Co jakiś czas coś powie, lecz nie jest do końca przekonany co do trafności swojej wypowiedzi.3. Jedynym plusem było doradzenie odnośnie ceny dwóch podobnych urządzeń, gdzie droższy model w rzeczywistości wychodził cenowo znacznie lepiej, ponieważ były do niego dołączone ciekawe gratisy, które do tanich nie należały.