Opinia użytkownika: Judyta_31
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Sklep odwiedzam kilka razy w tygodniu. Jednak za każdym razem jakość obsługi jest bardzo kiepska.Przy stoisku do ważenia warzyw/owoców stoją zwykle dwie osoby i ze sobą rozmawiają, kiedy podchodzi klient nie przerywając nawet rozmowy, bez spojrzenia w jego kierunku, ani żadnego słowa metkują warzywa i plotkują dalej (I tak jest dobrze, kiedy obie osoby obsługują, czasem jedna stoi z boku).Pan na hali sprzedaży spytany o miejsce ulokowania produktu pokazuje ręką w mniej więcej określonym kierunku, dopiero po trzecim powtórzeniu pytania tłumaczy dokładnie miejsce.Kasjerki: żadnego dzień dobry (dobrze jest, kiedy spojrzy na klienta, o odwzajemnieniu uśmiechu nie ma co marzyć); rozmawiają ze sobą między kasami w trakcie obsługi; z wyrazem na twarzy "długo jeszcze do końca zmiany" przekładają tylko produkty na drugą stronę; łaskawie odpowiedzą na "do widzenia".Szkoda, sklep jest ten na prawdę duży, posiada spory asortyment w przyzwoitych cenach. Do tego dosyć spora liczba personelu, więc przy kasach prawie nie ma kolejek, nie jest trudno znaleźć kogoś na sali sprzedaży.