Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Ostatnio będąc w hipermarkecie e.leclerc, przy okazji chciałam dokupić kabel zasilający do dekodera oraz kabel EURO. Na dziale RTV nie było żadnego pracownika, który udzieliłby mi jakichkolwiek informacji, gdzie je mogę znaleźć. Podeszłam do Biura Obsługi Klienta i zapytałam czy może poprosić kogoś z tego działu. Pani poinformowała mnie, że pan w tej chwili rozmawia z panią, która sprzedaje papierosy (Dział z papierosami mieści się zaraz przy BOK, były nawet otwarte drzwi łączące BOK i dział papierosów). Na szczęście pracownik to usłyszał i wskazał palcem gdzie są kable EURO. Informacji odnośnie drugiej potrzebnej mi rzeczy nie otrzymałam. Podeszłam więc po raz drugi i zapytałam. Pani w BOK poinformowała mnie, ze pracownik z tego działu poszedł właśnie na przerwę oraz że różnego rodzaju kable i przewody znajdę w alejce nr... (nie pamiętam już numeru alejki) ale czy dostanę odpowiedni to ona nie wie. Wiedza personelu niedokładna. Informacja, ze ktoś sobie z kimś rozmawia raczej niestosowna. Poza tym w sklepie dosyć czysto.