Opinia użytkownika: Marmaggi
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Moja opinia dotyczy bezpośredniej wizyty w placówce banku Credit Agricole. Do placówki udałem się w celu otrzymania informacji o produkcie z którego w tym danym banku korzystam i odblokowania jednej z funkcjonalności. Wygląd placówki bankowej bardzo pozytywny, nowy image, placówka sprawiała wrażenie nie dawno wyremontowanej. Jest część przeznaczona dla Klientów do oczekiwania na obsługę, w innej części bankomat oraz wpłatomat. W placówce byli trzy czynne stanowiska obsługi. Po wejściu ustawiłem się w kolejce - byłe 6 w kolejności. Czas oczekiwania na obsługę wyniósł ok. 55 minut. Podczas oczekiwania zwróciłem uwagę na ekspres do kawy i możliwość "zrobienia" sobie kawy przez Klientów. Chciałem z niego korzystać, natomiast ekspres okazał się niesprawny tzn. nie było możliwości zrobienia kawy - wyświetlał się komunikat w języku angielskim "uzupełnić wodę". Podczas oczekiwania miała również miejsce pewna sytuacja, która wpłynęła na wydłużenia czasu oczekiwania na obsługę przez wszystkich Klientów. W pewnym momencie do jednego ze stanowisk poza kolejnością podszedł mężczyzna. Od jednego z Klientów dowiedziałem się że jest to pracownik banku (inkasent), który będzie obsługiwany poza kolejnością. Sytuacja ta wpłynęła na wydłużenie czasu oczekiwania ok. 15 minut. Sama obsługa przy stanowisku była prawidłowa. Uzyskałem oczekiwane przeze mnie informacje i odblokowanie funkcji produktu.