Opinia użytkownika: Agnieszka_3543
Dotycząca firmy: Kartel
Treść opinii: Restaurację Kartel znam i odwiedzam od kilku lat. Jakość obsługi jest raz lepsza, innym razem gorsza. Niezmiennie dobre pozostaje jedynie jedzenie, choć przez te kilka lat karta praktycznie w ogóle się nie zmieniła. Moja ostatnia wizyta miała miejsce we wtorek 10 czerwca w godzinach popołudniowych. Wraz z partnerem wybraliśmy się na obiad i drinka. Restauracja jak zwykle zachęcała przytulnym, klimatycznym wystrojem i latynoska muzyką. Czystość zarówno sali, jak i toalet bez zarzutu. Mimo, że w restauracji zajętych było tylko kilka stolików, a na sali obecne były dwie kelnerki czuliśmy się nieco zaniedbani. Napoje podano nam z małym opóźnieniem. Zamówione na początek zupy podano nam bez pieczywa czosnkowego. Po zwróceniu uwagi kelnerce zostało ono szybko doniesione. Kiedy zjedliśmy zupy, kelnerka zaproponowała kolejne danie. Kiedy jednak nie zamówiliśmy od razu, straciła zupełnie zainteresowanie naszym stolikiem. W miedzy czasie napoje podawała nam druga obecna na sali kelnerka, która prawdopodobnie była na szkoleniu, ponieważ nie znała odpowiedzi na pytania dotyczące dań. Po jakiejś godzinie podeszła do nas pierwsza z obsługujących. Na pytania dotyczące karty odpowiadała wyczerpująco, polecała dania, które sama by wybrała. Zamówienie jednak przyjęła w pośpiechu nie sugerując dodatkowych produktów. Dania główne pojawiły się na naszym stole po około 15 minutach, były ciepłe, smaczne i ładnie podane. Znów jednak zapomniano o sałatkach, które zostały doniesione później. Rachunek został podany w kilka minut, kelnerka podziękowała nam za napiwek i wizytę, zaprosiła ponownie. W czasie naszej wizyty obsługiwały nas 3 osoby (drinki podał barman). Czas oczekiwania na dania był niewielki, natomiast na kelnerkę zdecydowanie zbyt długi. Uważam, że kelnerka nie znająca karty definitywnie nie powinna przyjmować zamówień. Z wizyty jestem zadowolona, jednak z obsługi w Kartelu niestety coraz mniej.