Opinia użytkownika: Hanna_236
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wizytę w Leroy Merlin rozpoczęłam od Punktu Obsługi Klienta, w którym musiałam dokonać zwrotu wcześniej zakupionych w nadmiarze kafelek. Przede mną w kolejce stały 4 osoby, ale mimo to zostałam obsłużona już po 5 minutach. Jedynym minusem jest to,że trzeba czekać aż przyjdzie pracownik obsługi z danego Działu i oceni zwracany towar, a nie zawsze pracownik pojawia się od razu. Tym razem czekałam ok. 10 minut. Potem udałam się na salę sprzedaży gdzie dokonałam zakupu oświetlenia, paneli, farb i dekoracji. Sklep ten posiada bogaty asortyment każdego z poszukiwanych przeze mnie produktów. Sposób ułożenia towaru nie budzi żadnych zastrzeżeń - jest przejrzysty, a oznaczenia cen są widoczne dla klienta. Czystość, jak na market budowlany, jest bez zarzutu. Na każdym z działów, które odwiedziłam potrzebowałam pomocy doradcy i chętnie została mi udzielona. Zaproponowano mi najbardziej odpowiednie dla mnie rozwiązania i produkty. Jedynie na Dziale drzewnym (z panelami) musiałam czekać na obsługę, ale akurat pracownik obsługiwał innego klienta. Obsługa kas ekspresowa i od razu przy kasie wystawiają fakturę (w innych marketach budowlanych w Bydgoszczy po fakturę trzeba czekać w dodatkowej kolejce). Dużą zaletą tego sklepu jest spory parking, na którym zawsze jest wolne miejsce. Moja ocena tego sklepu w skali od 1 do 5 to 5.