Opinia użytkownika: Andrzej_450
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłem sklep Netto nr 125 w Świnoujściu przy ulicy Grunwaldzkiej 97 b/3 około godziny 17:30.Około godziny 18:00 ustawiłem się do kasy nr 2 jako ósmy w kolejce, zwracając uwagę na plakat znajdujący się nad każdą kasą informujący, że jeżeli jest pięć osób w kolejce to poproś o otwarcie następnej kasy. Chcę nadmienić, że kolejna kasa byłą czynna, ale w niej stało jeszcze więcej osób. Odczekując swoje podchodząc do kasjera, Radka, krótkie, ciemne włosy około 30 lat, który miał przypięty identyfikator górą od dołu, poprosiłem aby zadzwonił po kolejnego kasjera. Kasjer odpowiedział, że nie może tego uczynić, ponieważ kolega ma przerwę. Muszę nadmienić, że przez ten czas kolejki przy obu kasach wzrosły do dziecięciu osób. Spytałem się kasjera, to dlaczego nad kasami są te plakaty, odpowiedział aby wisiały. Kasjer wykonał wszystkie czynności i konwersacje grzecznie i z uśmiechem, co prawda trochę ironicznym. Uważajcie przy odwiedzinach tego sklepu, tam nie szanuje się klienta, tylko uważa się go za zło konieczne.