Opinia użytkownika: emzet
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: No więc ja podjechałem z autem żony - leciwy Civic - z prośbą o naprawienie hamulców (które notorycznie raz na 5-6 miesięcy się zapiekają). Przerabiam ten temat nie pierwszy raz, ale że nie chciało mi się jechać tym razem do Pana Sobesto, stwierdziłem, że tak prostą rzecz Norauto zrobi. Umówiłem godzinę, podjechałem, zostawiłem auto i spacerowałem rozmawiając przez telefon w pobliżu. Po kilku minutach pracownik wsiadł do Hondy, zrobił rundkę wokół budynku i odstawił samochód na miejsce. Myślę sobie - zaraz pewnie wjedzie na warsztat. Ale nie, auto stało kolejne kilkanaście minut. Zakończyłem rozmowę, wszedłem do warsztatu i dostaję info "ooo mamy bardzo złe wieści - skrzynia biegów do wymiany". Ręce mi opadły, ale nie w związku z ewentualnym wydatkiem, tylko z ich kompetencją. Bo albo sprawdzał je mechanik albo cudotwórca, jak żyję nie słyszałem o przypadku stwierdzenia takiej usterki po przejechaniu 50m. Dodam tylko, że miesiąc temu Honda dostała nowe sprzęgło (Exedy) i poddaliśmy ją gruntownemu sprawdzeniu (włącznie ze skrzynią biegów, auto idzie na sprzedaż niebawem), tyle że robił to wszystko fachowiec, a nie partacz, który o samochodach pojęcie może ma, ale tych z Matchboxa. Pomijam już, że w hamulce nawet nie zajrzeli, a odpowiedź kierownika na moją odmowę zapłaty faktury zasługiwałaby na skargę gdzieś wyżej. Nie polecam nikomu komu zależy na swoich samochodach. Ja do szanownych Państwa nie wstąpię nawet po żarówkę.