Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Moje odwiedziny oddziału Polskiego Zakłądu Ubezpieczeń miały miejsce w kwitniu tego roku. Zanim jednak udałam się do samej siedziby, zasięgnęłąm informacji co do uzyskania odszkodowania na infolinii PZU. Pracownik infolinii rozwiał wszystkie moje wątpliwości, był u przejmy i cierpliwy. Wprowadził również wszystkie informacje do systemu i doradził bym dokumenty doniosła osobiście na ulicę Dużą. Po wejściu do środka zauważyłam, że Klienci są nieco zdezorientowani tym co się tam dzieje i do którego biurka mają podejść. Ja też, ponieważ automat z wydawaniem numerków akurat był zepsuty. Podeszłam do pierwszej lepszej Pani i od razu spotkałam się z miłym przyjęciem. Akurat 'moja' Pani szkoliła inną osobę i na moim przykładzie tłumaczyła jej co jak ma zrobić, gdzie podbić, jak zeskanować. Nie przeszkadzało mi to, bo sympatia jaką obie Panie mnie obdarzyły wynagrodziła czas obsługi. I kolejny raz wszystko dokładnie i rzetelnie zostało mi wytłumaczone. Jeśli chodzi o samą realizację przyznania mi (marnego) odszkodowania, wszystko przebiegło płynnie, bezproblemowo i szybko. Sam wygląd biura wygląda standardowo: setki dokumentów na biurkach, białe koszule pracowników, ściany obklejone starymi plakatami i śliska (kamienna) podłoga. Spotkałam bardzo miłych i rzetelnych pracowników, dlatego też mogę z czystym sumienie polecić tę placówkę.