Opinia użytkownika: Krzysztof_1471
Dotycząca firmy: BLISKA
Treść opinii: Niestety nie pamiętam dokładnej daty obserwacji (teraz już będę zwracał uwagę na datę świadczonej usługi), ale bardzo chętnie się podzielę wrażeniami. Był to późny weekendowy wieczór. Podjechałem na stacje paliwową Bliską w celu zatankowania gazu. Pod dystrybutorem stał klient i czekał na obsługę. Czas oczekiwania był długi. Po zatankowaniu klient podjechał pod sklep, robiąc mi miejsce a młody pracownik stacji wrócił do budynku (nie było to konieczne ponieważ byłą tam pracowniczka za kasą a klient był tylko jeden). Zadzwoniłem i czekałem. Młody mężczyzna popijał napój z kubka i nie zareagował na dzwonek. Zadzwoniłem drugi raz a pracownik po jakimś czasie powolnym krokiem ruszył w stronę wyjścia, jednak zatrzymał się przy półce sklepowej i coś zaczął oglądać. Po podejściu do mnie bez powitania zapytał "za ile". Byłem bardzo niezadowolony z jakości i czasu obsługi.